Reserveringsvoorwaarden - Villa Canarische Eilanden

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Tarieven


1.  Een aanbetaling van 25% van de huursom is vereist binnen 7 dagen na reservering. Ook dient u een kopie of scan van uw paspoort te verstrekken (BSN mag worden doorgestreept). Na ontvangst van de betaling, paspoort en onze schriftelijke bevestiging is Uw reservering definitief.

2.  Het resterende bedrag dient uiterlijk 30 dagen voor de aankomstdatum betaald te zijn.

3.  Indien de reservering 30 dagen of minder voor de aankomstdatum is gemaakt dan is het volledige bedrag vereist binnen 7 dagen na boeking.

4.  Betaling kan alleen geschieden door bankoverschrijving op onze Nederlandse bankrekening. Details worden verstrekt bij bevestiging van de boeking.

5.  Alle bankkosten, die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de gast.

6.  Een waarborgsom van € 300
,- dient uiterlijk 30 dagen voor de aankomstdatum op onze rekening te zijn overgemaakt en zal uiterlijk binnen 2 weken na vertrekdatum volledig terugbetaald worden, tenzij schade/reparaties noodzakelijk zijn. Schade/reparaties worden dan met de waarborgsom verrekend.

7.  In geval van annulering 60 dagen of meer voor de aankomstdatum, dan zal de aanbetaling min € 250
,- teruggestort worden. In geval dat de aanbetaling minder is dan € 250,- zijn de annuleringskosten gelijk aan de aanbetaling.  

8.  In geval van annulering tussen 60 en 30 dagen voor de aankomstdatum zijn de annuleringskosten gelijk aan de reeds betaalde aanbetaling.

9.  In geval van annulering 30 dagen of minder voor de aankomstdatum zijn de annuleringskosten gelijk aan 100% van de huurprijs.

10. Indien de gast besluit om zelf voor de overeengekomen vertrekdatum  te vertrekken zal er geen terugbetaling plaats vinden.

11. Annuleringen worden door ons altijd bevestigd. Indien U geen bevestiging heeft ontvangen, betekent dit, dat wij geen bericht van annulering ontvangen hebben en zal de boeking gewoon plaatsvinden en zullen kosten worden berekend.

12. Het is niet toegestaan met meer dan het aantal opgegeven personen bij de reservering te overnachten.

13. Betalingen zijn niet restitueerbaar anders dan bovengenoemd Wij raden U aan om een annuleringsverzekering af te sluiten.

14. Inchecktijd is vanaf 16
.00 uur (flexibel)

15. Uitchecktijd is om 10.00 uur (flexibel)

16. Late uitchecktijd is mogelijk als er geen andere gasten op die dag aankomen.

17. Er is een beheerder beschikbaar indien zich onvoorziene omstandigheden voordoen.

18. De oven, magnetron, grill
en barbecue dienen volledig schoon te worden achtergelaten. Anders zullen wij de extra schoonmaakkosten hiervan verrekenen met Uw borg. Het is verboden om in huis te roken. Mocht blijken dat er toch gerookt is, dan zullen wij de kosten voor stomen gordijnen etc. verrekenen met de borg.

19. De TV heeft een uitgebreide gebruiksaanwijzing voor het bekijken van zenders en films. Het is niet toegestaan de instellingen te wijzigen, mocht dit toch gebeuren dan zullen wij de kosten die gemoeid zijn met herstel door onze programmeur (Euro 60) met de waarborgsom      
verrekenen.

20. Indien blijkt dat er uitzonderlijk veel water dan wel stroom is verbruikt zullen deze extra kosten hiervan op de waarborgsom in mindering worden gebracht.

21. De Eigenaar van de Villa kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige verwonding, ziekte, verlies, schade of bijkomende kosten of ongemakken, direct of indirect veroorzaakt door het gebruik van de faciliteiten van de Villa, zoals onder andere water, elektriciteit of          
anderszins dan wel uitzonderlijke weersgesteldheden. Verder wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor persoonlijke eigendommen, de eventuele auto en de in de auto aanwezige goederen welke toebehoren aan de Huurder of enig lid van het gezelschap gedurende het verblijf     in de Villa. Het zwembad heeft geen omheining en kan mogelijk gevaar opleveren voor kleine kinderen, hiervoor kan de eigenaar niet aansprakelijk worden gesteld. Eigenaar kan niet aansprakelijk worden gesteld indien door overmacht water, wifi en/of electra door derden tijdelijk buiten bedrijf zijn gesteld.

22. Klachten. Indien de Huurder van mening is dat hij / zij klachten heeft betreffende het verblijf in de Villa, dan dient hij / zij direct
contact daarover op te nemen met de Eigenaar. Het rechtstreekse telefoonnummer en emailgegevens zijn in de Villa beschikbaar. Klachten welke door de Huurder ingediend worden na het vertrek uit de Villa of na terugkeer naar het land van herkomst kunnen niet in behandeling genomen worden omdat de redenen voor de klacht mogelijk niet langer te achterhalen valt.

23. Na toestemming vooraf zijn huisdieren toegestaan (betaling). Uitgangspunt hierbij is onder andere dat het huisdier/de huisdieren geen overlast veroorzaakt/veroorzaken zodanig dat de buren hier last van ondervinden.


24.
Disclaimer. Hoewel bij het samenstellen van deze website de grootst mogelijke zorgvuldigheid is betracht, bestaat altijd de mogelijkheid dat bepaalde informatie na verloop van tijd verouderd of niet meer juist is. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de gevolgen van hetgeen wordt ondernomen of wordt nagelaten op basis van deze publicatie.

14-04-2023



 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu